usaroadtrip.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Aankomende zomer zal ik een rondreis gaan maken door de westkust van de Verenigde Staten. Hier lees je mijn dagelijkse belevingen en ervaringen gedurende de reis. Wij vliegen naar San Francisco om vanaf daar vervolgens met de camper die wij gehuurd hebben, verder te rijden. Het is de bedoeling dat wij langs de westkust richting San Diego rijden. Ook bezoeken wij (uiteraard) het indrukwekkende Las Vegas en daarna vervolgen wij onze route door de prachtige nationale parken waaronder de Grand Canyon, Bryce Canyon en het Yosemite National Park.

Het beloofd een bijzondere en onvergetelijke reis te worden die ik graag wil delen met vrienden en familie door middel van deze blog.



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!